Dilluns, 18 De Febrer De 2019

05/02/2019

L'OITLL ASSAJA A AGRAMUNT

Assaigs per preparar el concert del dia 23 a Cervera

L'Orquestra Infantil Julià Carbonell de les Terres de Lleida ha realitzat aquest cap de setmana un assaig a Agramunt. Els participants es van trobar primer a l'EMMA i després van fer un assaig al casal agramuntí per preparar un repertori comú que faran en concert a Cervera el proper 23 de febrer.

La orquestra té programats quatre assaigs, el primer dels quals es va fer el passat 26 de gener a Lleida. El segon és el que s'ha fet aquest dissabte a Agramunt, i ara en quedaran dos més que es faran a Ponts i a Cervera, on es farà el concert final.

La formació està formada per alumnes d'entre 10 i 13 alumnes que han estat seleccionats per formar-ne part. Vuit alumnes de l'Escola Municipal de Música d'Agramunt són integrants d'aquesta orquestra que està formada per 85 músics.