Dimecres, 23 De Gener De 2019

11/01/2019

NOVA MOSTRA A L'ESPAI GUINOVART

Ferran Lega exposa les seves obres utilitzant la cimàtica com a eina d'expressió artística generant mirades togogràfiques

L'Espai Guinovart inaugura aquest proper diumenge 13 de gener la mostra "Ferran Lega. El sublim, el so" al Petit Espai.

La mostra és un recull de projectes d'art sonor generats per Lega, que han vist la llum en diferents espais culturals i expositius en els quals conjumina una perspectiva dual, poètica i crítica, amb els elements primaris de la vida i el seu entorn.

L'artista desenvolupa en la seva obra tot un seguit d'intervencions, utilitzant la cimàtica com a eina d'expressió artística i generant mirades topogràfiques (soundwalks) sobre espais que investiguen ecosistemes sonors, naturals i antròpics, així com els seus sistemes de representació.

La inaguració serà a les 12.30h a l'Espai Guinovart i la mostra es podrà visitar fins al proper 12 de maig.