Dimecres, 23 De Gener De 2019

11/01/2019

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE " A L'OMBRA DE BOCCACCIO"

Una antologia de catorze relats que compta amb una obra de Josep Guinovart com a portada

L'Espai Guinovart presentarà aquest proper dissabte 12 de gener el llibre A l'ombra de Boccaccio. Catorze relats eròtics. Una antologia de catorze relats eròtics publicada per la editorial Trípode que compta amb una obra de Josep Guinovart com a portada.

A l'ombra de Boccaccio. Catorze relats eròtics és un homenatge al seny picardiós del Decameró,però també a la rauxa desacomplexada del mític local del carrer Muntaner. Aquí, hi trobareu de tot: funcionaris, escriptors, actrius de cine. Subtilitat llaminera i obscenitat hilarant. Plomes, pinzells, mandrins i animals diversos. Amors de mitja hora, amors retrobats; llegendes vampíriques i paisatges exòtics, i d'altres que no tant. Perquè, ben mirat, aquestes històries podrien estar passant ara mateix, al costat de casa. O a dins de casa.

Els catorze autors són els mateixos que van publicar A l'ombra del Decameró (Gregal, 2014), que ara ens ofereixen, desprès de l'èxit obtingut al llarg de quatre anys, catorze nous relats. Aquests autors són: Quim Calvo, Susagna Aluja, Ramon Erra, Pilar Prim, Neus Ors, Sònia Boj, Jordi Puig, Oriol Guilera, Carme Ripoll, Montserrat Grau, Montse Rubinat, Isabel Domingo, Tuli Márquez, Anna Pascual.

La presentació es farà a l'Espai Guinovart a les 12h del migdia.