Dimecres, 23 De Gener De 2019

03/01/2019

AGRAMUNT DEMANA UN DECRET DE MENJADORS QUE INCLOGUI LES AMPES

La moció va ser aprovada per unanimitat

LAjuntament dAgramunt, amb lobjectiu de donar resposta a la recollida de signatures impulsada per lAmpa de lEscola Macià-Companys, va aprovar per unanimitat durant el Ple municipal del passat 27 de desembre una moció en la qual es posa en valor el servei de menjadors a les escoles com a espai educatiu integrat al projecte educatiu del centre.
El text també demana que en els menjadors escolars es fomenti lalimentació saludable mitjançant els productes de proximitat i de temporada al mateix temps que esdevingui un espai completament inclusiu on es tingui en compte la diversitat dels usuaris.

La moció, concretament, insta al Departament dEducació a seguir treballant en el nou Decret de menjadors, que ha de substituir lactual de lany 1996, a través dun debat complet i consensuat. En aquest sentit, i després de les reaccions que ha generat lesborrany de document presentat pel Departament, el consistori demana que es trobi la fórmula legal per tal que les Ampes que ho desitgin, amb el suport del Consell Escolar del Centre, puguin seguir gestionant de forma directa lespai menjador.

La moció arriba després que lalcalde dAgramunt, Bernat Solé, i la regidora dEducació, Mercè Cases, es reunissin amb els membres de lAmpa de lescola per parlar sobre aquest tema.