Dimarts, 13 De Novembre De 2018

08/11/2018

L’ESPECTACLE “CAROLA”A AGRAMUNT

La representació forma part dels actes de celebració del centenari del naixement de Maria Aurèlia Capmany

La Biblioteca Municipal Guillem Viladot dAgramunt acollirà dins els actes de celebració del centenari del naixement de lescriptora Maria Aurèlia Capmany, el monòleg Carola.
Carola és ladaptació que ha fet Q-Ars Teatre de la novel·la Feliçment, jo sóc una dona (1969) un dels textos més sincers, directes i claus sobre el feminisme de Capmany.

Es tracta dun retrat magnífic de la societat catalana del segle XX. Una dona de mitjana edat decideix escriure amb la màxima sinceritat els records que guarda el seu periple vital. La lluita per intentar assolir la seguretat econòmica, i en últim terme la llibertat, sense lajuda dels homes. La trajectòria vital duna dona que lluita per la igualtat en una Catalunya convulsa.

La interpretació de Carola, un espectacle en forma de monòleg, anirà a càrrec dAnna Güell i es farà a dos quarts de nou del vespre el proper divendres 09 de novembre a la mateixa biblioteca.