Dijous, 15 De Novembre De 2018

10/09/2018

ACTIVITATS ESPORTIVES DIRIGIDES PER AL NOU CURS 2018/2019

Programa de Jocs Escolars per a nens de 6 a 12 anys

La regidoria d'Esports de l'Ajuntament d'Agramunt ha organitzat un curs més les activitats dirigides per a nens en edat escolar. Un programa d'activitats que es fa fora de l'horari escolar i està pensat per a nens de 3 a 12 anys. Per fer activitats per a totes les edats, shan creat dos programes diferents.

JOCS ESCOLARS
Els jocs estan adreçats a nens de 1r a 6è de primària. Els jocs potencien el treball de l'esport de base introduint els nens en les nocions bàsiques de la pràctica d'esports d'equip i individuals. Un programa que queda reforçat amb el Pla Català de l'Esport que es treballa des dels centres escolars.

Les inscripcions a aquestes activitats es poden fer a les oficines del pavelló a partir del proper dijous 13 de setembre. El programa dactivitats començarà el dilluns 17 de setembre.