Dimarts, 13 De Novembre De 2018

07/09/2018

ACTIVITATS ESPORTIVES DIRIGIDES PER AL NOU CURS 2018/2019

Programa de Psicomotricitat per a nens de P3 a P5

La regidoria d'Esports de l'Ajuntament d'Agramunt ha organitzat un curs mÚs les activitats dirigides per a nens en edat escolar. Un programa d'activitats que es fa fora de l'horari escolar i estÓ pensat per a nens de 3 a 12 anys.á
Per fer activitats per a totes les edats, shan creat dos programes diferents.á
á
PSICOMOTROCITAT
Aquest progrma estÓ adreša a nens de P3 a P5. Amb aquesta activitat els infants a travÚs de les seves accions corporals, com jugar, saltar, o manipular objectes, aconsegueixen situar-se en el mˇn i adquireixen intu´tivament els aprenentatges necessaris per a desenvolupar-se a l'escola i en la vida. D'aquesta manera l˙dica i gairebÚ sense assabentar-se treballen conceptes relatius a l'espai i les destreses motrius.
á
Les inscripcions a aquestes activitats es poden fer a les oficines del pavellˇ a partir del proper dijous 13 de setembre. El programa dactivitats comenšarÓ el dilluns 17 de setembre.