Dijous, 15 De Novembre De 2018

23/08/2018

EL SABÓ GRAN PROTAGONISTA ALS SAFAREIGS D'AGRAMUNT

Un any més la iniciativa ha tingut molt èxit malgrat la pluja d'última hora

Els safareigs d'Agramunt es van tornar a omplir ahir a la tarda per acollir la iniciativa "Fem Safareig". La iniciativa fa quatre anys que es fa i va sorgir de la idea de la mestra sabonera agramuntina Maria Àngels Prats. Grans i petits han gaudit d'una bona estona jugant i rentant roba amb l'aigua dels safareigs.

Desprès d'unes explicacions de com es rentava roba antigament, quin sabó s'utilitzava i una explicació del lloc on es trobaven, totes les persones participants van poder rentar roba amb sabó natural.

A més, la jornada va comptar amb la col·laboració de l'agrupament escolta d'Agramunt que van fer un taller de bombolles de sabó.

Com en altres ocasions, va ser una gran jornada per passar una bona estona en família fins que va arribar, igual que l'any passat, la pluja.