Dijous, 13 De Desembre De 2018

06/06/2018

INICI DEL 36è CAMPIONAT DE FUTBOL SALA VILA D’AGRAMUNT

14 equips es disputaran el primer lloc del campionat

Avui, dimecres 06 de juny, es donarà inici a la 36a edició del Campionat de Futbol Sala Vila d'Agramunt impulsat pel Patronat Municipal d'Esports.
En total participaran del campionat 14 equips que shan dividit en dos grups de 7 equips. La novetat daquest any és que aquests dos grups shan format per sorteig.

Daquesta manera cada grup farà una lligueta entre ells i els quatre primers classificats de cada grup passaran a fer els quarts de final, la semifinal i la final. La resta d'equips, s'enfrontaran en format de lligueta per tenir la classificació lineal.

La primera fase de competició comença avui i sallargarà fins al proper 10 de juliol, que faran les fases de la final. La gran final tindrà lloc el divendres, 27 de juliol.

Recordem que els partits es juguen els vespres del dimarts al divendres a la pista esportiva de les piscines municipals.