Dijous, 18 De Octubre De 2018

15/05/2018

XERRADA SOBRE EL POSITIVISME

Conferències organitzades des de la regidoria de Joventut

Lexperta en coaching, Àngels Revenga, oferirà una  xerrada a Agramunt organitzada des de la regidoria de Joventut de lAjuntament. Sota el títol Visió positiva durant la xerrada-taller es treballaran els avantatges de tenir una actitud positiva, tenir bon humor i ser optimista. L'objectiu és treballar les actituds positives i la resiliència per aprendre a enfocar les coses des del punt de vista positiu.
La xerrada es farà aquest proper dijous 17 de maig a partir de les 19.30h a la sala de plens.

La xerrada compta amb el patrocini de la Diputació de Lleida i amb el suport de la Direcció General de Joventut, vinculat a través del Consell Comarcal de l'Urgell. Aquesta és la segona xerrada que s'organitza a Agramunt aquest any, després de la que va tenir lloc el passat  22 de març.