Dijous, 18 De Octubre De 2018

14/05/2018

CURS DE FORMACIÓ SOBRE LA NOVA LLEI DE CONTRACTACIÓ ADMINISTRATIVA

Sessió informativa per donar a conèixer i explicar les novetats introduïdes per la nova llei

El passat 9 de novembre es va publicar la nova llei de contractació administrativa, la Llei 9/2017, de 8 de novembre de Contractes del Sector Públic. Per aquest motiu, l'Ajuntament d'Agramunt ha organitzat una sessió formativa gratuïta on s'explicarà la nova llei.

La finalitat d'aquesta formació és donar a conèixer i explicar les novetats introduïdes per la nova llei, així com obtenir els coneixements necessaris per tal d'aplicar-los a les tasques diàries. L'objectiu és facilitar les eines a les empreses d'Agramunt i comarca que habitualment treballen per l'administració pública i posar-los al corrent de les novetats que comporta la nova legislació.

La formació anirà a càrrec de Carme Vallés Fort, secretària del Consell Comarcal del Segrià, i es farà el proper 24 de maig de les 18 a les 21 hores a la Sala de Plens de l'Ajuntament d'Agramunt.

Totes les persones, empreses o negocis interessats es poden inscriure a la sessió gratuïta a través del formulari online o a les oficines de l'ajuntament.