Dijous, 15 De Novembre De 2018

09/05/2018

AMPLIACIÓ I RENOVACIÓ DEL MOBILIARI DE LA BIBLIOTECA

L'Ajuntament d'Agramunt a través d'un ajut canvia part del mobiliari i adquireix noves publicacions

La Biblioteca Municipal Guillem Viladot ha ampliat i renovat una part del seu mobiliari.  Concretament sha ampliat uns 100m lineals de prestatges del mateix mobiliari danès que ja hi ha a la biblioteca. A més, també s'ha adquirit un mòdul mòbil amb rodes, que permetrà tenir més mobilitat i més espai quan es realitzin activitats a la biblioteca.

La compra dels prestatges ha estat possible gràcies al línia d'ajuts del Consell d'Administració de l'Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural a través del qual l'Ajuntament d'Agramunt va presentar el seu projecte per renovar el mobiliari per un import de 13.495,25 euros. D'aquest import l'OSIC ha concedit a l'Ajuntament d'Agramunt un ajut de 9.665 euros.

D'altra banda, l'Ajuntament d'Agramunt també ha rebut 6.000 euros del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, per l'adquisició de llibres que siguin novetats editorials. Amb aquesta dotació es compraran novetats i es renovaran els llibres de ciències aplicades.

Com cada any, i en motiu de la diada de Sant Jordi, també s'han comprat les novetats en novel·la que ara estan a disposició de tots els lectors.