Dilluns, 20 De Agost De 2018

13/04/2018

PROGRAMA FEM SALUT

TALLER DE GIMNÀSTICA MENTAL

La psicòloga d'ASPID Marta Simó oferirà a Agramunt un taller de gimnàstica mental. Es tracta de deu sessions d'una hora i mitja de durada on es faran diferents exercicis per mantenir la ment en forma. L'objectiu d'aquest taller es que les persones participants redueixin els efectes negatius que es produeixen en l'àrea cognitiva provocats pel procés d'envelliment.

Al llarg de les deu sessions es treballaran aspectes com la psicomotricitat, la musicoteràpia, la conversa i la estimulació cognitiva.
A través d'activitats senzilles es farà exercici físic, es millorar la salut física i psíquica de les persones, s'estimularà la memòria i es treballaran diferents funcions cognitives:

Les sessions es faran els dilluns de les 19 a les 20.30h a la sala de juntes de l'Ajuntament d'Agramunt i estan obertes a tothom. El proper dilluns dia 16 es farà la primera sessió que s'allargaran fins al mes de juny.

Aquest taller es possible gràcies al Programa Fem Salut del Consell Comarcal de l'Urgell al qual s'ha adherit l'Ajuntament d'Agramunt.