Dilluns, 10 De Desembre De 2018

13/04/2018

PRESENTACIÓ DELS CAMPS DE TREBALL A LA DEMARCACIÓ DE LLEIDA

Agramunt acull la presentació dels 17 camps de treball que es podran fer aquest estiu a Lleida

La Demarcació de Lleida acollirà aquest estiu 17 camps de treball dels 59 que la Direcció General de Joventut organitza a tot Catalunya. Ahir al matí es va fer la presentació  a la sala de plens de l'Ajuntament d'Agramunt que va comptar amb la participació de la coordinadora territorial de Joventut a Lleida, Esperança Casas; l'alcalde d'Agramunt Bernat Solé; el regidor de Joventut Oriol Puebla, i Lluís Nadal de l'Associació Alba de Tàrrega.

Durant la presentació es va explicar com seran aquests 17 camps de treball en els quals hi podran participar un total de 300 joves. Concretament, daquests 17, 4 seran camps internacionals, 1 per a joves de l'Estat Espanyol, i 12 per a joves catalans. El camp que acollirà Agramunt del 24 de juny al 08 de juliol serà d'aquesta última categoria. Les temàtiques dels camps giren al voltant del medi ambient, la recuperació i conservació del patrimoni, l'arqueologia i les accions socials.

La tipologia del camp dAgramunt és sobre el patrimoni, i es realitzaran accions com la recuperació i dignificació de la Segla Molinal i la senyalització de la Ruta de l'Aigua i dels camins de l'entorn.

L'any passat a la Demarcació de Lleida es van fer 15 camps, i enguany l'oferta s'ha augmentat amb tres camps nous. Els període de preinscripció i inscripció dels joves que vulguin participar a algun camp de treball està obert fins al proper 17 d'abril, i es pot realitzar a través de la pàgina web gencat.cat/joventut/activitats. El sorteig de places es farà el 19 d'abril.