Dilluns, 20 De Agost De 2018

11/04/2018

AGRAMUNT S’ADHEREIX UN ANY MÉS AL PROGRAMA ODISSEU

A través del programa l'ajuntament sol·licita quatre perfils d'estudiants diferents

LAjuntament dAgramunt ha formalitzat ladhesió al Programa Odisseu amb lobjectiu de poder contractar quatre estudiants de grau per a dur a terme tasques de suport a diferents àrees de lAjuntament.
Concretament, els perfils sol·licitats per a lAjuntament d'Agramunt són estudiants darquitectura, dinformàtica, de ciències de lactivitat física i dinformació i documentació.
El programa Odisseu consisteix en una estada a l'ajuntament de 300 hores des del mes de maig fins el mes de setembre. La retribució va a càrrec del mateix programa Odisseu i complementada per lajuntament.

Lany passat, l'ajuntament ja va adherir-se al programa amb dos estudiants que van dur a terme per una part tasques de catalogació de camins i espais públics, i per l'altra va treballar propostes i actuacions de làmbit arqueològic, històric i artístic dAgramunt.

Odisseu, un programa per a incentivar la inserció laboral i el retorn dels joves en zones rurals
Amb el suport del Departament dAgricultura i la Direcció General de Joventut i el finançament del Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural, el Programa Odisseu està projectat amb lobjectiu dincentivar i facilitar el retorn i la inserció laboral dels joves a les zones rurals.  Al mateix temps, el programa també vol acompanyar i fer el seguiment als i les joves interessats en conèixer millor les oportunitats que hi ha als entorns rurals per a desenvolupar-hi un projecte professional, siguin originaris daquestes zones rurals o daltres. A través de diferents activitats, el programa acosta els joves a oportunitats laborals i els convida i recolza a crear iniciatives emprenedores.

Totes les persones interessades poden trobar la informació al web http://www.odisseujove.cat/ofertes-de-practiques/