Dijous, 15 De Novembre De 2018

NotÝcies

12/03/2018

DIA DEL CONSUMIDOR A AGRAMUNT

Taula rodona per parlar sobre els drets dels consumidors

En motiu del Dia del Consumidor, lempresa CASSA, concessionÓria del servei daigua dAgramunt, conjuntament amb lAjuntament, oferirÓ una taula rodona a la qual hi participaran la Directora de lAgŔncia Catalana de Consum, Montserrat Ribera, lalcalde dAgramunt, Bernat SolÚ, un consumidor daigua dAgramunt i el Director de Clients de CASSA, Josep EscartÝn.

Lobjectiu de la taula rodona serÓ posar en debat els drets del consumidor i les diferents vies a travÚs de les quals els ciutadans poden exercir aquests drets.

Lacte serÓ obert a tothom i es durÓ a terme aquest proper dimarts 13 de marš a 2/4 de 9 del vespre a la Sala de Plens de lAjuntament dAgramunt, i serÓ moderat per la periodista de RÓdio Siˇ, Meritxell Bernaus.