Dilluns, 18 De Juny De 2018

08/03/2018

URBANISME APROVA LA MODIFICACIÓ DE NORMES AL POLÍGON PROPOSADA PER L'AJUNTAMENT D'AGRAMUNT

Les modificacions permetran ampliar les instal·lacions de Torrons Vicens

La Comissió Territorial dUrbanisme de Lleida, ha aprovat en la seva última sessió la modificació del planejament dAgramunt.. Aquesta modificació del Pla urbanístic dús industrial al sector la Torre, proposada per l'Ajuntament d'Agramunt i aprovada ja inicial i provisionalment pel Ple de l'Ajuntament, farà possible que lempresa Torrons Vicens pugui fer lampliació de les seves instal·lacions i pugui disposar duna parcel·la de 8.871 m2 en aquest sector.

La modificació aprovada crea una nova qualificació urbanística dindústria aïllada que permet crear establiments industrials i magatzems mitjans i grans, amb possibilitat de construir diversos edificis. El sostre màxim serà de 7.390 metres quadrats, distribuïts en planta baixa i una planta principal. Les instal·lacions també podran acollir usos comercials singulars i oficines relacionades amb lactivitat industrial. Es preveu un mínim de 49 places daparcament. L'alcalde d'Agramunt, Bernat Solé, s'ha mostrat molt safisfet per l'aprovació "ja que permetrà l'ampliació d'una empresa important i arrelada al municipi , d'aquesta manera, la generació de molts llocs de treball directes i indirectes".