Dilluns, 10 De Desembre De 2018

08/03/2018

POSEM LES DONES EN VALOR

Actes per celebrar el Dia Internacional de les Dones a Agramunt

La regidoria d'Igualtat de l'Ajuntament d'Agramunt realitzarà avui l'acte "Posem les dones en valor amb el testimoni de dones agramuntines"·. Es tracta d'una iniciativa que es tira endavant en motiu de la celebració del Dia Internacional de les Dones i que dóna veu a les dones. Durant l'acte es farà la presentació dun vídeo que recull el testimoni duna vintena de dones agramuntines que posa en valor les tasques que desenvolupen. Una de les finalitats d'aquests testimonis era tenir un petit reflex de la dona d'Agramunt.

La presentació tindrà lloc a les 19.30h a la Sala de Plens de l'Ajuntament d'Agramunt i durant l'acte es farà també la lectura del manifesta.

Actes complementaris
Per las seva part, l'Associació de Dones l'Esbarjo d'Agramunt també realitzarà demà, un acte relacionat amb el Dia Internacional de la Dona. A les 17h farà una sessió de cine-forum amb la projecció de la pel·lícula El somriure de MonaLisa. La sessió tindrà lloc a la Sala de Conferències del Casal Agramuntí.