Dijous, 19 De Juliol De 2018

13/02/2018

NOVA TEMPORADA DEL CICLE DE CINEMA CINC

Es projectaran quatre pel·lícules en català

Agramunt projectarà durant el febrer i el març quatre pel"lícules infantils en català dins el cicle de cinema en català CINC.
Daquesta manera, Agramunt dóna continuïtat al projecte impulsat per la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura i la col"laboració del Consorci per a la Normalització Lingüística i diversos ajuntaments, institucions, entitats i cinemes.
La finalitat d'aquesta campanya és fer créixer l'oferta i el consum de cinema infantil en català. El preu de l'entrada és de 4'5 euros, un preu unificat a totes les poblacions que formen part del cicle Cinc.

La primera sessió es farà aquest dissabte 17 de febrer amb la projecció de la pel"lícula La colla de la selva. El film explica la història de Maurice un pingüí que porta un tigre a dins. Ha estat criat per una tigressa i sha convertit en un professional del kungfu. Amb els seus amics intentarà mantenir lordre a la selva.