Divendres, 25 De Maig De 2018

12/02/2018

AGRAMUNT TINDRÀ UN CARNET JOVE LOCAL

L'Ajuntament d'Agramunt i l'Agència Catalana de la Joventut impulsaran la creació dun carnet jove local que permetrà que els joves del municipi puguin gaudir de descomptes als comerços agramuntins. EL passat divendres 09 de febrer, lalcalde, Bernat Solé, i el regidor de joventut, Oriol Puebla, es van reunir amb el Director de l'Agència Catalana de Joventut, Cesc Poch, la directora territorial de Joventut, Esperança Casas, i tècnics del departament per treballar en aquesta iniciativa que firmarà part dun pla pilot a sis poblacions catalanes, entre les quals es troba Agramunt.

Es tracta duna iniciativa que permetrà que els joves d'Agramunt gaudeixin de descomptes i que al mateix temps sen puguin gaudir a través dels comerços del municipi. Està previst que a mitjans de setembre pugui entrar ja en funcionament.