Divendres, 20 De Abril De 2018

NotÝcies

12/02/2018

AGRAMUNT TINDR└ UN CARNET JOVE LOCAL

L'Ajuntament d'Agramunt i l'AgŔncia Catalana de la Joventut impulsaran la creaciˇ dun carnet jove local que permetrÓ que els joves del municipi puguin gaudir de descomptes als comeršos agramuntins. EL passat divendres 09 de febrer, lalcalde, Bernat SolÚ, i el regidor de joventut, Oriol Puebla, es van reunir amb el Director de l'AgŔncia Catalana de Joventut, Cesc Poch, la directora territorial de Joventut, Esperanša Casas, i tŔcnics del departamentáper treballar en aquesta iniciativa que firmarÓ part dun pla pilot a sis poblacions catalanes, entre les quals es troba Agramunt.

Es tracta duna iniciativa que permetrÓ que els joves d'Agramunt gaudeixin de descomptes i que al mateix temps sen puguin gaudir a travÚs dels comeršos del municipi. EstÓ previst que a mitjans de setembre pugui entrar ja en funcionament.