Divendres, 25 De Maig De 2018

29/01/2018

PRIMER CONCERT DEL CICLE MUSICANT L'URGELL

Les escoles municipals de música de Tàrrega, Bellpuig i Agramunt van participar ahir diumenge al primer concert conjunt a l'Església de La Fuliola

El concert forma part del Cicle Musicant l'Urgell, organitzat pel Consell Comarcal i els Ajuntaments de Tàrrega, Agramunt i Bellpuig a través de les respectives escoles municipals de música. Des de l'Ajuntament d'Agramunt valorem molt favorablement aquesta iniciativa per fomentar l'intercanvi d'experiències entre els alumnes i apropar la música a aquelles poblacions que no disposen d'escola de música. Al concert de La Fuliola, Tàrrega ha participat amb alumnes de piano, Agramunt amb una formació d'instruments de vent i metall, i Bellpuig amb un grup de cant coral i una formació de corda.