Dimarts, 20 De Febrer De 2018

25/01/2018

PRIMER CONCERT CICLE MUSICANT L'URGELL

L’Escola Municipal de Música d'Agramunt forma part de la iniciativa musical “Musicant l’Urgell, So i Patrimoni” 2018.

Musicant lUrgell, So i Patrimoni 2018, es tracta d'un cicle de concerts que es faran en diferents poblacions urgellenques on hi participaran les escoles de música de Tàrrega, Bellpuig i Agramunt.
Concretament, les agrupacions de l'escola d'Agramunt que hi participen són lOrquestra EMMA Simfònica, el Grup de Guitarres de nivell elemental i mitjà i la Banda de nivell elemental.

Aquest proper diumenge 28 de gener es farà el primer concert del cicle a l'Església Santa Llúcia de La Fuliola. Oferiran el concert el cor i el conjunt de corda de Bellpuig, un piano a quatre mans de Tàrrega i la Banda de nivell elemental d'Agramunt. El concert es gratuït i es farà a la una del migdia