Dimarts, 13 De Novembre De 2018

24/01/2018

AGRAMUNT INICIA LES OBRES D’ARRANJAMENT DEL CARRER CASTELL

Està previst que les obres durin un mes i mig

LAjuntament dAgramunt iniciarà avui dimecres 24 de gener les obres darranjament del Carrer Castell. Lactuació, prevista ja en el pressupost de lany passat, consistirà en la renovació de tots els serveis bàsics i en lempedrat del ferm, seguint la mateixa línia constructiva que tot el centre històric. Es preveu que les obres tinguin una durada dun mes i mig.

D'altra banda, tenint en compte que aquest carrer està considerat el més antic dAgramunt, és probable que apareguin restes arqueològiques com les que es van trobar en lobra darranjament de la Plaça de lEsglésia i el Carrer Sió. Per aquest motiu i tal com requereix el Departament de Cultura, sha contractat un equip darqueòlegs que durant a terme el seguiment de tota lobra.

Es tracta duna obra necessària, especialment per lenvelliment i deteriorament de totes les instal·lacions soterrades. Lobra té un pressupost de 100.000 euros que assumirà íntegrament lAjuntament dAgramunt.