Dimecres, 17 De Gener De 2018

12/01/2018

PRESENTACIÓ DEL CICLE MUSICANT L’URGELL

Els alumnes de l’Escola Municipal de Música d’Agramunt participaran al cicle “Musicant l’Urgell. So & Patrimoni” organitzat pel Consell Comarcal de l’Urgell

Conjuntament amb alumnes de les escoles de música de Bellpuig i Tàrrega oferiran tres concerts a les poblacions de la Fuliola, Belianes i Anglesola durant el primer trimestre. Aquest cicle, que es va presentar ahir al Consell Comarcal, pretén apropar als ciutadans el patrimoni arquitectònic dels nuclis més petits que hi ha a la comarca de lUrgell i donar a conèixer la gran tasca que es fa des de les escoles de música del territori.

Les actuacions tindran lloc els dies 28 de gener a la Fuliola, el 4 de febrer a Belianes i el 4 de març a Anglesola. A cada concert hi intervindran alumnes de les tres escoles de la comarca.