Dijous, 13 De Desembre De 2018

03/01/2018

SORTIDA AL LICEU

Aquesta vegada el Projecte Liceu Territori proposa l'obra "Andrea Chénier" d’Umberto Giordano

La Biblioteca Municipal Guillem Viladot d'Agramunt i el Gran Teatre del Liceu organitzen, per tercer any consecutiu, la sortida amb autocar per anar a veure una òpera al Liceu de Barcelona.

Per aquest 2018, l'obra escollida és Andrea Chénier', d'Umberto Giordano. Aquesta iniciativa, impulsada pel teatre barceloní, vol apropar al territori el Liceu, facilitant, a un preu molt avantatjós, que es pugui veure una òpera amb el transport inclòs.
L'òpera escollida està considerada com una de les millor escrites, amb una música apassionant que situa a l'espectador en plena revolució francesa. L'obra es basa en la història d'amor entre un poeta, Andrea Chénier, i una jove burgesa, Maddalena.

La sortida tindrà lloc el diumenge, 25 de març. El preu de la sortida, que inclou l'autocar i l'entrada, és de 105 euros per persona. Les inscripcions ja es poden fer a l'Oficina de Turisme.