Diumenge, 17 De Desembre De 2017

07/12/2017

AGRAMUNT CELEBRA UNA EDICIÓ MÉS DEL MERCAT DE NADAL

Inici de la nova campanya "Agramunt T'estima"

Agramunt acollirà demà, divendres 08 de desembre, una nova edició del Mercat de Nadal. L'edició d'enguany comptarà amb la participació d'una quarantena de parades que estaran ubicades a la plaça de l'Església, al carrer Sió i al carrer Sant Joan. El Mercat de Nadal és una iniciativa ja consolidada que potencia el comerç de proximitat durant les compres nadalenques. Durant tot el dia els visitants i compradors podran passejar pel recorregut de parades i realitzar les seves compres.

A més, s'han organitzat un seguit d'activitats complementàries. Al matí, a partir de dos quarts d'onze els més matiners gaudiran d'una bona xocolata desfeta a la plaça de l'església i a la tarda a partir de les cinc s'habilitaran unes barbacoes perquè tothom que ho vulgui pugui berenar una llesca de pa torrat amb oli i xocolata. Per cloure la jornada, es farà una cantada de nadales a les set de la tarda amb alumnes dels col·legis Macià Companys i Mare de Déu del Socós i de l'Escola de Música acompanyats del grup agramuntí Versions Estelada.

Campanya Agramunt T'estima
Enguany amb el Mercat de Nadal es donarà inici a la nova campanya per dinamitzar el comerç local "Agramunt t'estima". Concretament, aquest any s'ha decidit instal·lar una pista de patinatge que estarà ubicada a la plaça del Pou durant tot el mes de desembre. Amb aquesta iniciativa la finalitat de la regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Agramunt és dinamitzar el comerç local, que la pista de patinatge sigui un complement perquè la gent no marxi a comprar fora i que possibles compradors d'arreu vinguin a Agramunt. Tots els comerços i establiments adherits a la campanya tindran a la seva disposició uns tiquets que podran repartir entre els seus clients quan realitzin una compra. Aquest tiquet els donarà dret a poder patinar durant 20 minuts de forma gratuïta. El dia del Mercat serà el primer dia que es podrà patinar.

Nadal solidari Cap nen sense joguines
Creu Roja Agramunt conjuntament amb la regidoria de Benestar Social de l'Ajuntament instal·larà un punt de recollida de joguines al Mercat de Nadal sumant-se, un any més, a la campanya "Cap nen sense joguines". Durant el matí trobareu voluntaris al punt de recollida de les 11 a les 13h, i a la tarda de les 17h a les 19h.