Diumenge, 17 De Desembre De 2017

29/11/2017

AJUNTAMENT INFORMA

CONCESSIÓ BARRA CAP D’ANY

A partir d'avui, 29 de novembre, i fins al divendres dia 11 de desembre totes les entitats d'Agramunt que vulguin optar a la barra de cap d'any, hauran d'omplir la sol·licitud que trobaran a les oficines de l'Ajuntament. En el moment de fer la sol·licitud caldrà especificar els motius pels quals l'entitat demana tenir la concessió de la barra.

Cal tenir present que a l'hora de fer l'adjudicació es tindran en compte el següents aspectes: els motius pels quals es demana, si l'entitat ha estat adjudicatària d'aquesta barra en anterioritat i l'acceptació de les bases.
L'ordre de presentació de les sol·licituds no serà en cap cas un concepte a tenir en compte, sempre que es faci dins el període establert.