Dimecres, 22 De Novembre De 2017

13/11/2017

AJUNTAMENT INFORMA

COMUNICAT D'ACTIVACIÓ DEL VENTCAT EN FASE D'ALERTA

Es comunica que en base a les previsions meteorològiques emeses pel Servei Meteorològic de Catalunya i per les afectacions que es preveu que se'n poden derivar, sactiva lalerta del Pla especial d'emergències per risc de vent a Catalunya (VENTCAT).

El Servei Meteorològic de Catalunya ha informat d'un episodi generalitzat de vent de component nord i oest, iniciat avui al migdia però tindrà la seva màxima afectació durant el dia de demà. El vent bufarà de component nord i oest. El llindar davís al Pirineu se superarà a les cotes altes. Al Pirineu a partir del vespre es produirà el fenomen del torb. Per demà sespera que el vent es reforci a tot el territori sobretot al Pirineu i Empordà.

Els llindars màxims de vent que es podran superar en aquest episodi a la Demarcació Lleida són: Pla d'Urgell (20 m/s), Segrià (20 m/s), Garrigues (25 m/s), Urgell (20m/s), Noguera (25 m/s), Segarra (20 m/s).