Dimecres, 22 De Novembre De 2017

14/11/2017

AGRAMUNT ARRANJA UN CAMÍ AL LÍMIT DE TERME AMB LA FULIOLA I CASTELLSERÀ

L’actuació forma part del Pla de camins de la Diputació de Lleida

LAjuntament dAgramunt ha dut a terme larranjament dun camí a la zona que limita amb els termes municipals de La Fuliola i Castellserà. Lactuació sha inclòs en el Pla de Manteniment de camins de titularitat municipal impulsat per la Diputació de Lleida, per la qual lAjuntament dAgramunt ha rebut un ajut de 4.790 euros.

Lactuació sha dut a terme en uncamí de titularitat municipal que estava en molt mal estat dús i que permet enllaçar dos dels camins principals de la zona sud oest del terme, el camí de la Creueta amb el camí de La Guàrdia a Castellserà.Durant les obres darranjament, sha netejat el traçat del camí i les ribes de tota la vegetació arbustiva, sha fet una aportació de terres i sha compactat el paviment. Unes accions que han permès millorar la mobilitat daquest tram.