Diumenge, 17 De Desembre De 2017

NotÝcies

13/10/2017

AGRAMUNT ACULL LA FINAL DE LA SUPERCOPA DE CATALUNYA DĺHANDBOL FEMEN═

El partit forma part dels actes que formen part d'Agramunt Ciutat Handbolicat 2017

Agramunt acollirÓ el proper dimecres 18 doctubre la final de la Supercopa de Catalunya Femenina dHandbol 2017. La competiciˇ organitzada enguany per lAjuntament dAgramunt, el Club Handbol Agramunt i la Federaciˇ Catalana dHandbol, estÓ inclosa dins els actes dAgramunt Ciutat Handbolicat 2017.
á
La Supercopa de Catalunya Femenina la disputaran els primers equips del club KH-7 BM Granollers i lAssociaciˇ Lleidatana Handbol. El Granollers Ús l˙nic representant catalÓ a la Divisiˇ dHonor Femenina, i les lleidatanes que militen a la Divisiˇ Honor Plata Femenina, van ser les campiones de la darrera ediciˇ de la Copa Catalana SŔnior Femenina Gonzalo Usero de la temporada 2016-2017. La Supercopa es disputarÓ segons el sistema de competiciˇ de partit ˙nic.
á
El partit comenšarÓ a les 20.45h al pavellˇ esportiu i lentrada serÓ gratu´ta, fins a omplir laforament permŔs de les instal"lacions esportives.á
á
La presentaciˇ oficial de la Supercopa tindrÓ lloc el proper dilluns 16 doctubre a les 11.30h a la Diputaciˇ de Lleida, i comptarÓ amb la presŔncia de Francesc CerdÓ, Diputat dEsports de Lleida; Bernat SolÚ, Alcalde dAgramunt; Jaume Fort, President Federaciˇ Catalana dHandbol i Antoni Figuera, President del CH Agramunt.á