Dimecres, 18 De Octubre De 2017

31/07/2017

AGRAMUNT GUANYA SEGURETAT AMB EL NOU TRAÇAT DE LA L-303

El Conseller Rull inaugura les obres fetes al tram alternatiu del polígon industrial

El Conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, junt amb lalcalde dAgramunt, Bernat Solé, va inaugurar divendres passat, 28 de juliol, les obres del nou traçat de la L-303, que transcorrerà pel Polígon Industrial dAgramunt, tot creant un nou corredor pel trànsit pesant allunyat del centre de la vila. Amb la inauguració de les obres entra en vigor la prohibició pel trànsit pesat de circular pel centre dAgramunt, donant resposta així a una llarga reivindicació ciutadana.

El Conseller Rull va destacar el fet que es tracta d'una obra que ha permès, amb pocs recursos, obtenir un alt rendiment: És una obra molt important pel que suposa, perquè amb pocs recursos, una inversió de 580.000 euros, aconseguim molt rendiment. Aquesta és la nova manera dentendre les infraestructures viàries. Hem pogut, amb les peces que teníem, treure molt rendiment en benefici de la seguretat viària, pacificant una de les principals artèries dAgramunt.

Per la seva part, lalcalde dAgramunt, Bernat Solé, va indicar que amb les obres dadequació del tram que passa pel Polígon Industrial es crea un corredor pel trànsit pesant que dona garanties tant a ciutadans com als conductors de camions i vehicles pesants: Els agramuntins ja teníem un corredor, al que ara dotem de les garanties perquè les persones hi puguin circular tant en vehicle lleuger com caminant. Per altra banda, també donem la comoditat als vehicles pesants dutilitzar un itinerari alternatiu que garanteixi les condicions per poder circular adequadament.

Cal recordar que per adequar el nou traçat de la L-303 pel Polígon Industrial dAgramunt shan dut a terme les obres per a ladequació i arranjament del ferm, actuació feta pel Departament de Territori i Sostenibilitat amb una inversió total de 580.000 euros, finançats íntegrament pel govern de la Generalitat. També sha realitzat la instal·lació de la senyalització vertical per tal de prohibir el pas al centre de la vila del trànsit pesant.