Divendres, 18 De Agost De 2017

13/07/2017

AGRAMUNT, DE LES POBLACIONS GRANS MENYS ENDEUTADES DE LLEIDA

El Ministeri d’Hisenda i Funció Pública ha publicat l’estat de deute per habitant de les poblacions de la demarcació de Lleida

Segons les dades el deute mitjà per habitant se situa als 412 euros. Pel que fa a Agramunt, un cop més se situa al capdavant de les poblacions mitjanes i grans més solvents amb un deute per habitant de 388,37euros, per sota de la majora de capitals de comarca i de municipis del mateix nombre de població. Cal recordar que lany 2010 Agramunt tenia un deute de 650¬ per habitant i que lany 2011 el govern municipal va haver de fer front al pla de proveïdors per poder posar al dia els pagaments a tots els proveïdors amb els quals lAjuntament tenia deute.

Des de l'Ajuntament d'Agramunt es vol seguir la línia de la responsabilitat i al mateix temps duna acció de govern que segueixi fent inversions importants com lampliació de la residència o la construcció de la nova llar dinfants municipal. Cal destacar que en aquests moments sestà treballant amb la Confederació Hidrogràfica de lEbre i amb lAgència Catalana de lAigua per donar un nou ús a lantiga llar dinfants.