Divendres, 18 De Agost De 2017

19/05/2017

ELS ESCOLARS D'AGRAMUNT PLANTEN ARBRES AL CARRER CLOS

Durant la jornada es van plantar quatre espècies d'auró blanc

Una vuitantena d'escolars de tercer de primària de l'Escola Macià-Companys d'Agramunt i el Col·legi Mare de Déu dels Socós han participat avui al matí a la plantada d'arbres que ha tingut lloc al Carrer Clos.

Aquesta iniciativa, inscrita en la celebració del Dia de l'Arbre, serveix per conscienciar als més petits sobre la importància de la cura del medi ambient, al temps que serveix per millorar diferents espais de la vila. El regidor de Medi Ambient, Ramon Boncompte, explica que és el segon any que es planten arbres a carrers que necessiten protecció solar, al temps que també indica que s'opta per plantar varietats autòctones: "Fa dos anys que plantem arbres en carrers d'Agramunt que els hi fa falta protecció solar. L'any passat vam estar al carrer Comtessa Aurembiaix i aquest any som al carrer Clos. Es tracta de posar arbres autòctons, aquest any posem auró blanc, perquè puguin arrelar bé i facin l'ombra corresponent".

Així doncs, els escolars han ajudat en la plantació de quatre arbres, tot i que els serveis municipals de jardineria en plantaran fins a 10 en aquest mateix carrer. Els escolars han participat activament en la plantació de l'arbre, portant terra amb carretons i pales, tirant-la al sot de l'arbre i regant-la amb aigua.