Dimecres, 28 De Juny De 2017

RECLAMACIONS TALLS SUBMINISTRAMENT ELÈCTRIC

Es farà una recollida de reclamacions pels danys i perjudicis ocasionats amb motiu de la nevada del passat 25 de març de 2017

L'Ajuntament d'Agramunt s'ofereix com a punt de recollida de les queixes que els ciutadans van patir pels danys i perjudicis ocasionats amb motiu dels talls de subministrament elèctric derivats de la nevada, durant el passat dia 25 de març de 2017. Per aquest motiu posa a la disposició de tota la ciutadania un model de reclamació.

Totes les persones que vulguin fer una reclamació, poden omplir el model facilitat i un cop omplert i amb la documentació i proves corresponents, fer-lo arribar a l'Ajuntament d'Agramunt abans del 28 d'abril de 2017.
L'ajuntament s'encarregarà de recollir totes les reclamacions i les enviarà a les comercialitzadores i al Consell Comarcal de l'Urgell.