Dijous, 21 De Setembre De 2017

19/04/2017

UNA UNITAT MÒBIL RENOVARÀ I EXPEDIRÀ EL DNI A AGRAMUNT

La visita per fer les tramitacions està prevista pel dimecres 26 d'abril

L'Ajuntament d'Agramunt, amb la voluntat d'oferir serveis de proximitat a la ciutadania, ha contactat amb la Policia Nacional perquè es puguin realitzar expedicions i renovacions del document nacional d'identitat a Agramunt, sense necessitat de desplaçar-se fora del municipi.

Per aquest motiu, l'Oficina Mòbil de la Direcció General de la Policia s'instal·larà a les dependències de l'Ajuntament el proper dimecres 26 d'abril per fer les tramitacions dels documents i el dia 28 d'abril per recollir-los.

Totes les persones interessades han de demanar cita prèvia a través daquest formulari online o venir a apuntar-se a les oficines de lAjuntament.

*Recordeu que és obligatori tenir el DNI a partir del 14 anys, que a partir dels 70 anys la renovació és permanent i que les dades que hi consten han d'estar actualitzades.