Dimarts, 28 De Març De 2017

16/03/2017

SETMANA DEL COMERÇ

ACTIVITATS PROGRAMADES A AGRAMUNT

Del 20 al 26 de març tindrà lloc la Setmana del Comerç a tot Catalunya, una iniciativa pionera que servirà per promocionar el comerç català mitjançant activitats de promoció, d'intercanvi d'idees i d'experiències. Per aquest motiu, la Unió de Botiguers i Industrials d'Agramunt ha decidit sumar-se a la iniciativa i ha organitzat un concurs de fotografia. Concretament, el concurs consisteix en fer-se una fotografia als comerços de la Unió de Botiguers en el moment de fer una compra i compartir-la a  les xarxes socials (Facebook o Instagram) amb l'etiqueta #botiguersagramunt.

La fotografia que aconsegueixi més M'agrada, guanyarà un sopar. Les imatges poden fer durant tota la setmana del comerç, a partir del dilluns 20 i fins el  diumenge 26.