Dijous, 19 De Octubre De 2017

14/02/2017

AGRAMUNT AMPLIAR└ EL CENTRE DĺASSIST╚NCIA PRIM└RIA

La Diputaciˇ de Lleida executarÓ i finanšarÓ l'ampliaciˇ

El Ple del Consell Comarcal de l'Urgell, actual titular del Centre d'AssistŔncia PrimÓria d'Agramunt va aprovar el passat dijous 9 de febrer en sessiˇ plenÓria el conveni que permetrÓ dur a terme les obres d'ampliaciˇ de l'equipament. Un projecte amb un pressupost de 538.385,80euros finanšat Ýntegrament per la Diputaciˇ de Lleida que al mateix temps serÓ l'ens encarregat de licitar i executar les obres, segons el programa i el projecte redactat pel Servei CatalÓ de la Salut. Concretament, la Diputaciˇ de Lleida ja va aprovar la corresponent partida pressupostÓria per a l'any 2016 i es preveu que les obres s'inici´n durant aquest 2017. á
á
Segons l'alcalde d'Agramunt, Bernat SolÚ, "es tracta d'un projecte en el qual ja fa mÚs de dos anys que estem treballant amb Diputaciˇ i Catsalut i finalment s'ha pogut trobar l'entesa per a dur a terme una obra imprescindible per a la situaciˇ actual del CAP". SolÚ tambÚ ha destacat la bona predisposiciˇ de tot l'equip mŔdic del centre que han suplert les mancances d'espai actuals de l'equipament amb una gran professionalitat i compromÝs personal.
Per la seva banda, el pressupost que s'estÓ tramitant al Parlament tambÚ inclou una partida de 150.000euros prevista per al Centre d'Atenciˇ PrimÓria d'Agramunt.
á
Una ampliaciˇ aturada des del 2010
L'any 2010 el Servei CatalÓ de la Salut ja va dur a terme una primera fase d'ampliaciˇ valorada en 337.000euros que va consistir en la construcciˇ d'un nou espai a planta primera annex a l'edifici actual. En finalitzar aquella primera fase no es va dur a terme les obres de condicionament i equipament interior de manera que fins a dia d'avui, aquell nou espai va quedar en des˙s. Ara, el Departament de Salut a refet el projecte d'acord amb les possibilitats pressupostÓries del moment i durÓ a terme una actuaciˇ que permetrÓ guanyar nous espais i disposar d'un accÚs independent per a les urgŔncies.